7 τρόποι για να βελτιώσετε την κατάταξή σας στο Google My Business

Κοινοποίηση:

Βασικά του Google My Business

Τι είναι το Google My Business;

Η αναζήτηση Google και το τοπικό SEO είναι απολύτως αναπόσπαστα στη στρατηγική μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Εδώ μπαίνει το Google My Business.

Το Google My Business είναι το δωρεάν εργαλείο της Google για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εταιρειών και τοπικών επιχειρήσεων. Με έναν λογαριασμό Google My Business, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την παρουσία τους στο διαδίκτυο δημιουργώντας καλύτερες στρατηγικές τοπικής αναζήτησης, κάνοντας κλικ στις κριτικές Google και εμφανίζοντας την τοποθεσία της επιχείρησής τους στους Χάρτες Google.

Πώς καθορίζει η Google την τοπική κατάταξη;

Ο αλγόριθμος της Google ενσωματώνει διάφορους παράγοντες κατάταξης για τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Είτε θέλετε να καταταγείτε υψηλότερα προβάλλοντας κριτικές πελατών, είτε να εμφανιστείτε σε σχετικές αναζητήσεις σε υποψήφιους πελάτες, είτε να ενισχύσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς η Google καθορίζει τις τοπικές κατατάξεις.

Ακολουθούν οι τρεις κύριοι παράγοντες που λαμβάνει υπόψη η Google:

  • Συνάφεια: Πόσο σχετική είναι η επιχείρησή σας με τις λέξεις-κλειδιά; Ταιριάζει σε αυτό που αναζητά ο πελάτης; Εάν ναι, το όνομα της επιχείρησής σας και άλλες πληροφορίες θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης.
  • Απόσταση: Εάν οι πελάτες στην περιοχή αναζητούν μια κοντινή επιχείρηση για να καλύψει τις ανάγκες τους, μπορείτε να συνδέσετε την καταχώρισή σας στο Google My Business με τους Χάρτες Google. Αυτό θα επιτρέψει στους νέους πελάτες να σας βρουν. Αυτή η στρατηγική είναι ιδιαίτερα επωφελής για τοπικές επιχειρήσεις οικιακών υπηρεσιών, όπως υδραυλικούς , ηλεκτρολόγους, κ.λπ.
  • Εξέχουσα θέση: Όσο περισσότερη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημόσιες σχέσεις στο διαδίκτυο έχει η επιχείρησή σας, τόσο υψηλότερα θα την κατατάξει η Google. Αυτό δεν σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε κάποιο κόλπο όπως διπλότυπες καταχωρίσεις. Εάν θέλετε η επιχείρησή σας να κατατάσσεται σε ένα ερώτημα αναζήτησης, η προβολή της επωνυμίας και η προσφορά σας θα βελτιώσει τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης.

Πώς να βελτιώσετε την κατάταξή σας στο Google My Business

Είστε έτοιμοι να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη σελίδα σας στο Google My Business; Ακολουθούν επτά εύκολοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την καταχώρισή σας στο Google My Business και να βελτιώσετε την κατάταξή σας.

1. Εισαγάγετε πλήρη δεδομένα και ενημερώνετε τακτικά βασικές πληροφορίες

Πρέπει να διατηρείτε το προφίλ σας στο Google My Business ενημερωμένο για να αποκομίσετε πραγματικά τα οφέλη της πλατφόρμας. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες σας εμφανίζονται ευκρινώς στον πίνακα αποτελεσμάτων τοπικής αναζήτησης για την επιχείρησή σας και φροντίστε ιδιαίτερα να τις διατηρείτε ενημερωμένες μέσω του πίνακα ελέγχου του Google My Business.

Σε αυτές τις πληροφορίες περιλαμβάνονται:

  • Επωνυμία Επιχείρησης
  • Τηλεφωνικό νούμερο
  • Διεύθυνση
  • Ιστότοπος (σύνδεση με την αρχική σας σελίδα)
  • Ωρες λειτουργίας
  • Κατηγορίες επιχειρήσεων

2. Βεβαιωθείτε ότι η καταχώρισή σας στο Google My Business βρίσκεται στους Χάρτες Google

Γνωρίζατε ότι οι επιχειρήσεις στις ΗΠΑ λαμβάνουν το 26% των προβολών τους από αποτελέσματα που βασίζονται στους Χάρτες;

Οι καταχωρίσεις σας στο Google My Business προστίθενται αυτόματα στους Χάρτες Google! Οι πιθανοί πελάτες μπορεί να αναζητούν την επιχείρησή σας μέσω των Χαρτών Google και η καταχώρισή της (και με τις πιο ενημερωμένες και ακριβείς πληροφορίες) μπορεί να τους βοηθήσει να σας βρουν ευκολότερα.

3. Επαληθεύστε και διεκδικήστε την καταχώρηση της επιχείρησής σας

Συνεχίζοντας από το προηγούμενο βήμα, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι επαληθεύσατε την καταχώριση της επιχείρησής σας . Η Google συνήθως ζητά επαλήθευση κατά τη δημιουργία λογαριασμού, καθώς και όταν προστίθενται κρίσιμες ενημερώσεις πληροφοριών.

Η επαλήθευση της επιχείρησής σας θα την κάνει αυτόματα πιο αυθεντική μεταξύ των ανταγωνιστών της και θα συμβάλει στην ενίσχυση της εμφάνισής της στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.

4. Προσθέστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας στις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας

Οι επιχειρηματικές καταχωρίσεις που έχουν φωτογραφίες θεωρούνται πιο αξιόπιστες και μπορούν να οδηγήσουν 35% περισσότερα κλικ από αυτές που δεν διαθέτουν.

Η μέση καταχώριση Google My Business έχει 11 φωτογραφίες . Αυτό μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τις τοπικές επιχειρήσεις ή τις επιχειρήσεις οικιακής εξυπηρέτησης να φαίνονται πιο νόμιμες και αξιόπιστες στους τοπικούς χρήστες.

Ενισχύοντας την αυθεντικότητα, μπορείτε να παρακινήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας. Εξάλλου, κάθε εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις.

5. Ρυθμίστε μια ενότητα Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Μέσω του εργαλείου Google My Business, μπορείτε επίσης να προσκαλέσετε οποιονδήποτε να υποβάλει ερωτήσεις σχετικά με την καταχώριση της επιχείρησής σας. Τόσο οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων όσο και η ευρύτερη κοινότητα μπορούν να απαντήσουν σε αυτές τις ερωτήσεις.

Google My Business Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Επαγγελματική συμβουλή: Πάντα να ελέγχετε για νέες ερωτήσεις και να τις απαντάτε το συντομότερο δυνατό. Αυτό βοηθά επίσης να αποφευχθεί ο κίνδυνος κάποιος άλλος να απαντήσει στην ερώτηση με ψευδείς πληροφορίες. Επιπλέον, όσο πιο ενεργά απαντάτε σε αυτές τις ερωτήσεις, τόσο ισχυρότερο είναι το σήμα κατάταξης που τροφοδοτείτε στον αλγόριθμο Google.

6. Δημοσιεύετε τακτικά στο προφίλ της επιχείρησής σας (ανακοινώσεις, προσφορές, εκδηλώσεις κ.λπ.)

Όπως και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να παρέχετε ενημερώσεις στους πελάτες σας μέσω του προφίλ σας στο Google My Business. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε από μια γενική ανακοίνωση, εποχιακές προσφορές ή εκπτώσεις, αναρτήσεις ιστολογίου και πολλά άλλα!

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις αναρτήσεις σας, βεβαιωθείτε ότι:

  • Δημοσιεύετε με συνέπεια (ορισμένοι τύποι αναρτήσεων λήγουν κάθε εβδομάδα, επομένως η τακτική αφοσίωση είναι ζωτικής σημασίας)
  • Ευθυγραμμίστε τις καμπάνιες μάρκετινγκ με τις αναρτήσεις σας για καλύτερη έλξη
  • Συμπεριλάβετε συνδέσμους και παροτρύνσεις για δράση για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή σας

Οι αναρτήσεις εμφανίζονται ως “Ενημερώσεις” στο κάτω μέρος του πλαισίου του Εταιρικού προφίλ σας. Μπορούν επίσης να εμφανίζονται στα αποτελέσματα που βασίζονται στους Χάρτες.

7. Δημιουργήστε κριτικές και απαντήστε σε αυτές

Το 90% των πελατών σας είναι στο Διαδίκτυο, διαβάζοντας κριτικές πριν ασχοληθούν με μια επιχείρηση. Η Google γνωρίζει επίσης ότι οι κριτικές είναι η κύρια επιρροή στις αγορές των καταναλωτών.

Δεν υπάρχει καλύτερη δημοσιότητα από τη θετική αξιολόγηση που μπορούν να σας δώσουν οι πελάτες σας. Η καταχώρισή σας μπορεί να εμφανίζει τόσο θετικές όσο και αρνητικές κριτικές. Εναπόκειται στην επιχείρησή σας να εξασφαλίσετε όσο το δυνατόν περισσότερες αξιολογήσεις με 5 αστέρια.

Μεγιστοποιήστε την προσέγγιση χρηστών της επιχείρησής σας με την SimpleNet

Η δημιουργία ενός προφίλ Google My Business είναι μια μοναδική λύση για τη διαχείριση της προβολής της επιχείρησής σας στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης στον κόσμο.

Μέσω του Google My Business, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο, να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να αλληλεπιδράσετε με τους υπάρχοντες πελάτες σας μέσω μιας σταθερής ροής κριτικών.

Ακούγεται πολύ περίπλοκο; Σας έχουμε καλυμμένους.

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να ενισχύσετε την διαδικτυακή κατάταξη της επιχείρησής σας και να φτάσετε στο σημείο που σας αξίζει.

Ξεκινήστε μαζί μας σήμερα!